Őrültség?

2013.04.06 21:58

 

Mesék.

A falak hullámzanak, tökhintók száguldoznak körülöttem. Üvegcipők sodornak le lábamról és alattam megnyílik a talaj. Aszott karok kapnak utánam a falból kinyúlva, némelyiken még itt-ott lóg a hús cafatokban, van amelyikre rászikkadt a bőr, van ami már csak csont.

Zuhanok.

A hajam repül és lángként táncol fejem fölött. Földet érek. Kitörnek a lábaim és betörik a fejem. De felkelek és tovább megyek.

Csak egy újabb ostoba álomban vagyok, nem? Egyébként sincs jelentősége.

Egy fehér nyúl szalad el előttem, zsebórával.

Csodaország.

Előttem apró ajtó.

Kulcs nincs.

Széttöröm az ajtót és kibontom a falat puszta kézzel, hogy átférjek.

Nem vagyok Alíz.

Félig teli a pohár vagy félig üres? Hamis vagy helytálló paradoxon? Fekete vagy fehér? Igen vagy nem?

Hóember.

Szőke ló fehér hercegen.

Szőke herceg.

Henceg.

Telefirkált papírok felesleges információval traktálnak, mikor nem akarok tudni róluk. A retinámba üvöltik a mondanivalójukat. Hánynom kell.

Beszélgetek, lusta vagyok.

A szép szörnyeteg miért változik királyfivá? Én miért nem változom királyfivá?

Mi a fikció és mi a valóság?

Mi a fene a valóság?

A valóság az a fikció amit a többség vetít a kisebbség felé.

Kvantumfizika.

A kutyák ugatnak. Miért ugatnak a kutyák? Miért harapnak?

Hallgatnak.

Halnak.

Élnek.

Hülyeség az egész. Igazából egy rakás hülyeség.

Pszichiátria.

Homeopátia.

Ha rosszat álmodok, miért vagyok boldog? Rettegni kéne a rémalakoktól és rettegek is, míg fel nem ébredek. Az ébrenlétben régi, kedves ismerősként üdvözlöm elmém mélyéről felszabadult képzelgéseimet. Hazaértem.

Tudathasadás. Volt. Nem is egyszer.

Tudathasadás harmóniában.

Ön és közveszélyes.

Gondterhes.

Terhes. Miért?

Jégkrémet kéne enni. Meleg van.

Verset akartam írni, ez lett belőle. Megfogott egy mű. A hatása alatt vagyok.

Nagy ember.

Meg nem értett ember.

Nagy és meg nem értett költő.

József Attila.

Vonat.

Halál.

Tragédia.

Kincs.

Gondolatok.

Hasznára válnak azoknak, akik értik őket. Ha tudunk a sorok között olvasni felfedezzük az élet nagy igazságait.

Az egész egy nagy hülyeség.

Mi az a valóság?

Alszom.