Örökké szerelem

2013.05.06 12:58

Újabb közös versem Nikivel. A második és a negyedik versszakot írta Ő, a másik kettőt pedig jómagam.

 

Hová tart a jövőm? Merre van a múltam?
Miért van jelenem, ha eddig elbújtam?
Életem végén, ősz hajjal, Kedvesem,
Nem szeretnék semmit, csak elmúlni csendesen.

Ha jő majd az angyal, ki felvisz a mennybe,
Ott légy mellettem, kezed tedd kezembe.
S ha mégsem felfelé indulok, s lent leszek a mélyben,
A pokol kapujában álljunk kéz a kézben.

Légy mellettem mindig, gyámolítsd a lelkem,
Szeresd a szívem akkor is, ha megöregszik testem.
Ha szeretetté enyhül szemünkben a szerelem,
Ölelj át, s csókolj meg gyengéden, Kedvesem.

A szerelem lángja újra lobogni fog,
Szívünkben egy régi, elveszett dal dobog.
Mindegy hova jutunk halálunk után,
Lelkünk együtt legyen, a szerelemnek útján.

Örökké szerelem

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása