Könyv?

2014.04.16 13:55

Üdv!

Összeszedtem a verseimet. Csak a sajátokat egyelőre, a közöseket nem. Elhatároztam, hogy egyetlen példányban beköttetem. Sajnos többre nincs keretem önállóan. Mindenesetre igyekeztem szépen megszerkeszteni. A közeljövőben elviszem egy szaküzletbe, ahol vállalnak köttetést, s ha elkészült csinálok róla fényképet is.

Ha esetleg jelentkeznének rá érdeklődők, ismét ki kell emelnem: nincs több kötetre befektethető pénzem. Természetesen látok rá lehetőséget, hogy megoldjuk. Ki ötölök hatolok egy összeget, ami nekem és az érdeklődőknek is optimális, amit aztán az érdeklődők (a postaköltség terhe mellett) elküldhetnek nekem.

Viszont! Muszáj beszélnem azzal a kedves úrral is, aki a köttetést vállalja, hogy netán a közeljövőben vállalna-e belőle többet is. Nyilvánvaló, hogy minderről egyelőre csak feltételes módban beszélhetünk, de én reménykedem benne, hogy lesznek, akiket ez érdekel.