Ígérd meg...

2013.11.11 22:01

Ígérd meg nekem az Örökkét és hozd el két kezeddel azt.

Űzd el a könnyeket, nyújts nekem vigaszt.

Ígérd meg nekem a Mindiget és szorítsd magadhoz.

Maradj hű a pillanathoz.

Ígérd a Végtelent és mutass nekem utat.

Töltsd fel új álmokkal a rég kiszáradt kutat.

Ígérd a Napsütést, űzd el a felleget.

Hozd el a hajnalt, mi csendesen feldereng.

Ígérd a Jelent, ígérd a Jövőt, szorosan tartsd két kezem.

Tanítsd meg szemem, ne lásson üresen.

Ígérd a Múlhatatlant, adj nekem szerelmet.

Adj ennek a fáradt szívnek utoljára kegyelmet.

Ígérd a Halált, ígérd hogy ott leszel.

Ha megszakad, s nem hullámzik már a kebel.

Ígérj nekem Angyalokat, harsonát és hárfát.

Mellém fekve vigyázd kettőnk utolsó álmát.

Ígérd meg...

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása