Elveszett emlékek

2013.04.09 20:07

A leges legújabb novella, amivel már régóta dolgoztam. Körülbelül két hónapomba tellt megírni. Improvizálásnak indult, egy kis szösszenetnek, amit nem is akartam igazából befejezni. Csak unaloműzésből kezdtem el, de aztán a történet kerekedett és egyre érdekesebb fordulatokat vett és nem hagyhattam befejezetlenül. A végét nem érzem korrektnek. Túlságosan elkapkodtam, mert annyira izgatott voltam, hogy mi fog történni, és hogy azt hogy fogom tudni kivitelezni. Olyan hirtelen lett vége az egésznek, mintha elszakadt volna a moziban a filmszalag. Sajnos már nincs annyi lélekjelenlétem hozzá, hogy újból átolvassam az egészet és a végét is kibővítsem. Ezért kérek mindenkit, hogy ne haragudjanak.

Itt-ott esetleg van benne pár elírás vagy helyesírási hiba, de igyekeztem ezekre is nagyon odafigyelni.

Mit mondhatnék még? Beharangozni igazából nem fogom, mert nem értek az ilyesmihez, de akit érdekel az úgy is elolvassa majd. Én már csak nagyon jó szórakozást kívánok hozzá!

 

~Łastßreath~