Gyilkolnék Érted

2013.04.06 23:04

Gyilkolnék Érted
Hogyha Te kéred
Bármit megtennék.

Gyilkolnék, ha bántana
Ha mások szava ártana
Bármit megtennék.

Gyilkolnék én bárkit
Ha a valóság csak ámít
Bármit megtennék.

Gyilkolnék szenvtelen,
Hogy ne kelljen szenvedned
Bármit megtennék.

Gyilkolnék százszor
Akár itt vagy máshol
Bármit megtennék

Gyilkolnék ezerszer,
Csak fájdalmad felejtsd el
Bármit megtennék.

Bármit megtennék,
Ha kell én gyilkolnék
Csak hogy jobb legyen Neked.

Bármit megtennék,
Ha kell én gyilkolnék
Hogy ne kelljen szenvedned.

Bármit megtennék,
Ha kell én gyilkolnék
Hogy törődhessek veled.

Bármit megtennék,
Ha kell én gyilkolnék
Hogy Neked ne legyen mocskos a kezed.

Bármit megtennék,
Ha kell én gyilkolnék
Hogy ne könnyezzen szemed.

Bármit megtennék,
Ha kell én gyilkolnék
Hogy halljam, ahogy nevetsz.

Gyilkolnék én Érted,
Hogyha Te kéred.
Bármit megtennék,
Ha kell én gyilkolnék.
Mikor már nem érhet bánat
Könnyed felszárad.
Mikor mindened elveszett
Én majd ott leszek Neked.

Gyilkolnék Érted

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása